Langkah-langkah Jutawan !!!!















Terperinci






Affiliate merupakan urus niaga menjual sesuatu barang dan mendapat komisen atas jualan tersebut.Affiliate bukan MLM,iaitu affiliate tidak menpunyai level dan tidak menguntungkan pembeli terawal(orang atas).Ini bermakna affiliate bermaksud apabila anda membeli dengan saya dan anda menjualnya kembali,saya tidak mendapat apa-apa untung dari jualan anda.Tiada sesiapa dibawah dan diatas,ini bukan MLM.Anda hanya perlu memberitahu  sesiapa sahaja akan kewujudan hyprobulksms dan menjualnya sahaja.


Keuntungan 100% akan berlaku selepas 2 pembelian pertama dari anda.Orang pertama dan kedua beli akan memberi komisen rm250,jadi rm250+rm250 = rm500 kepada anda,iaitu balik modal(rm500).Pembelian ketiga dan seterusnya akan menjadi 100% milik anda(rm500 setiap pembelian).Jadi setiap belian dari sesiapa bermula pembeli ketiga akan memberi pulangan sepenuhnya kepada anda.


contohnya selepas penjualan kedua, jika sehari 5 orang membeli dengan refer anda, anda akan mendapat RM2500/sehari (5Xrm500).




Pembeli ketiga dan seterusnya merupakan power line anda.Setiap penjualan dari power line anda akan memberikan anda rm200 pada jualan pertama dan kedua mereka.
Contohnya 5 orang yang membeli tadi(selepas pembelian pertama dan kedua) membuat jualan pertama dan kedua dari mereka akan beri mereka balik modal, rm250+rm250..(sama macam situasi anda sebelum itu)..jadi lebihan bayaran tadi akan memberi anda rm200+rm200 .Penjualan ketiga dari mereka dan seterusnya adalah milik mereka 100%.


Keuntungan syarikat hanya 30%->35%.


rujuk gambarajah di atas.


Setiap hari banyak orang masuk.Perniagaan ni sangat cepat berkembang.Sejujurnya saya dah tahu bulan 6 hari tu.tapi buat keputusan menolak.Sekarang apabila melihat rata-rata yang bermula pada bulan 6 mendapat jumlah lingkungan rm50 000 dan lebih, saya sangat menyesal kerana tidak ambil tindakan sebelum ni.Namun, masih belum terlambat kerana perniagaan ini baru dan masih berpontensi tinggi kerana merupakan program affiliate.Sekian.


Terpulang kepada anda  untuk melihat peluang ni,tetapi buatlah keputusan terbaik untuk anda.




Contoh jika secara fizikal pon! ---> 
 






Bukti bayaran!!

0 comments:

Post a Comment