Betul ke? bukti??


TESTIMONI >>>1 
 
MAHMUD BIN MAHAT 
 





Saya mendaftarkan diri sebagai Reseller HR pada Jun 2009. 
Dengan bermodalkan RM500, selepas 3 bulan saya telah mengumpul lebih daripada RM40,000. 
Dengan kekurangan ilmu ICT saya masih mampu menjana pendapatan 
HEBAT DAN LUMAYAN 
Saya buat hanya part time sahaja. Sebagai seorang pekerja biasa apa yang saya perolehi sekarang sungguh luar biasa berkali-kali ganda dari pendapatan bulanan saya. Jangan berlengah JOM sertai HR bersama saya.
 
TESTIMONI >>>2 
 





Saya mendaftarkan diri sebagai Reseller HR pada 25/06/2009. 
Dengan bermodalkan RM500, selepas sebulan saya telah mengumpul hampir RM20,000.Saya bekerja makan gaji dan buat HyProBulkSMS secara part time - 6 jam seminggu sahaja. Satu keputusan mudah tuan/puan hari ini mungkin membawa kemakmuran hari esok. Berikut adalah bukti sebahagian daripada cek-cek yang saya telah terima. 
 
.
 
.
 
Dibawah ini adalah penyata pendapatan terkini saya iaitu sebanyak 
RM27,500.00 
 





















TESTIMONI >>>3 
 








Saya mendaftarkan diri sebagai Reseller HR pada 23/07/2009. 
Penyata di bawah menunjukkan jumlah pendapatan yang telah saya perolehi iaitu sebanyak 
RM30,450.00 dalam tempoh lebih kurang 3 bulan sahaja setelah menyertai program affiliate yang ditawarkan oleh HyperNet Resourses 
 

 
TESTIMONI >>>4 
 






AHMAD POHA BIN MAHMOOD
Pada mulanya saya berasa sangsi akan program ini..mungkin sama macam yang lain2. 
tetapi bila minggu pertama saya mendapat hasilnya saya sungguh terkejut...mudah sangat,,!! 
anda diluar sana apa tunggu lagi..marilah sama2 kita buat duit..!!! 
Berikut adalah pendapatan mingguan saya bermula dari tarikh 24/07/2009
 
 
Anda juga boleh memperolehi pendapatan seperti di atas malah mungkin lebih daripada itu sekiranya anda bertindak daripada sekarang untuk bersama kami mengambil peluang dan menyertai program affiliate ini. 
Mengikut laporan terbaru yang saya dengar setakat ini hanya terdapat lebih kurang 4 700 reseller sahaja di seluruh negara termasuk di Brunei, Indonesia dan Singapura.
Dan berikut pula adalah info dari SMS yang saya terima pada 04/08/2009 daripada  
Master NIZAM(Pengarah Pemasaran HR)  


"Kami baru balik dr Unit Pyiasatn Khas BNM. 2 jam present HyProBulkSMS & prog ni tk bcanggah dgn AMLA + BAFIA. Kasi letup satu M'sia! Plz fwd. TQ - Master NIZAM


Program affiliate tidak memerlukan lesen AJL kerana ia bukan MLM atau Direct Selling(Jualan Langsung). 
Jadi program ini TIDAK MEMERLUKAN sebarang lesen dari KPDN&HEP.
Walaubagaimanapun wakil syarikat telahpun berjumpa dengan pegawai di KPDN&HEP untuk mendapatkan kepastian dan hasilnya adalah positif. Ini adalah program perniagaan berkonsepkan affiliate - anda beli sistem, kenalkan pembeli baru dan anda akan di bayar komisen. Duduk diam tanpa usaha adalah perbuatan sia-sia yang merugikan kerana tiada komisen akan di bayar.
Untuk kepastian dan penjelasan lanjut tentang HyProBulkSMS, sila hubungi: 
a) Unit eDagang, KPDNKK Putrajaya di talian 03-88825987 atau 
b) Unit Penyiasatan Khas, Bank Negara Malaysia. 


Pembayaran keuntungan ke bank atau cheque


PENDAFTARAN!???

0 comments:

Post a Comment